  • 1. Data: 2006-03-31 09:07:25
    Temat: Zaleglosc podatkowa i wspolwlasnosc
    Od: "MiSSieK" <m...@m...mm>

    Witam,

    szukam odpowiedzi na pytanie, ale pierw wyjasnie o co chodzi. W zwiazku z
    wydana decyzja Urzedu Skarbowego mam zaleglosc podatkowa w kwocie ok. 1.000
    zł. Niestety nie mam srodkow, zeby tą zaleglosc splacic. Nie pracuje, jestem
    na utrzymaniu rodzicow. W zwiazku z tym moge sie spodziewac wizyty komornika
    i tu jest maly problem. Bo jedyna rzecza jaka posiadam, a raczej
    wspolposiadam jest Fiat 126p z 1993 r. Oficjalnie to tak wyglada, ale tak na
    prawde ja widnieje w dowodzie rejestracyjnym tylko po to, zeby miec znizki
    na OC, a ten samochod nie jest moj nawet w polowie.
    W zwiazku z tym mam pytania:
    1. Czy moge oddac polowe w darowiznie, ewentualnie sprzedac za przyslowiowa
    zlotowke?
    2. Czy komornik zajmie takiego przezartego rdza rupiecia, a jesli tak to jak
    sie odbywa procedura, gdy wlascielem jest jeszcze druga osoba, ktora nie ma
    zadnych zaleglosci ?

    Za pomoc z góry dziekuje.