  • 1. Data: 2002-06-28 11:02:34
    Temat: Totalizator Sportowy - pośrednictwo
    Od: "Likryska" <l...@s...onet.pl>

    Mam pytanie jak to jest z pośrednictwem w Totlizatorze Sportowym. Czy
    Totalizator jest wyłączony spod ustawy VAT, czy też jego działalność jest
    zwolniona na podstawie załącznika nr 2 KWiU 92? Pośrednik jest zwolniony z
    VAT, czy nie? Mój znajomy złożył VAT 6 przed rozpoczęciem działalności w
    zakresie pośrednictwa w handlu i usługach. Było to w maju . Teraz ma obrót
    100 zł prowizji. jeżeli przemnożę razy 30, wychodzi , że podmiotowo nie może
    być zwolniony , powinie złożyć VAT R, ale czy musi. Przecież to wyrok na
    całe życie. Pomóżcie.
    Pozdrawiam
    Ania
    Pozdrawiam