  • 11. Data: 2006-04-07 11:06:53
    Temat: Re: Towar dzis - faktura na maj...
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    Użytkownik "gieroj44" <g...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:e15g6i$dsq$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > Mowisz ze bez problemu sprawdzi u kuriera kiedy przesylka doszla... no nie
    > do konca. A kto mu udzieli takich informacji?? Przeciez list przewozowy
    > jest dawno w koszu ;) Firma kurierska nie moze udzielac takich informacji
    > bez wyraznego nakazu... Problem bedzie juz z samym numerem listu bo
    > przeciez ja go napewno nikomu nie udostepnie....
    > A jesli chodzi o sam przeplyw pieniedzy to i tak ida okolo 14 dni wiec
    > przelew na moim koncie bedzie prawdopodobnie w maju :)

    Napisałem, że "jak ktoś już czegoś będzie szukał"...
    a to mało prawdpopodobne choć nie wykluczone.
    Przy rutynowej kontroli (z innej okazji) pewnie nikogo to nie zainteresuje,
    ale jak przyjdą kontrolować prawidłowość ustalania zobowiązania
    podatkowego w miesiącu kwietniu, to ustalą wszystko
    a kurier w zębach im dostarczy daty i pokwitowania :-)
    a i z banku będzie informacja.

  • 12. Data: 2006-04-07 11:46:10
    Od: "gieroj44" <g...@w...pl>

> [...]
    > podatkowego w miesiącu kwietniu, to ustalą wszystko
    > a kurier w zębach im dostarczy daty i pokwitowania :-)

    A no to faktycznie :(

  • 13. Data: 2006-04-07 11:52:47
    Od: "gieroj44" <g...@w...pl>

    > Dlaczego nie ? Sprzedaż została zaksięgowana w momencie wydania towaru i
    > jest podstawa. Nabywca który początkowo miał zamiar kupić to dla siebie i
    > związku z tym nie potrzebował papierka, następnie zmienił zdanie ( ma na
    > całe 3 miesiące ) i chce to kupić na firmę. A sprzedawca musi mu w tym
    > terminie
    > wystawić fakturę. Ja tak robię czasem i jak na razie nikt się do tego nie
    > czepiał.

    No oki... ale czy nie jest tak ze na wystawienie faktury jest tylko 7 dni od
    daty sprzedazy??