  • 1. Data: 2006-04-06 09:29:14
    Temat: PIT5 czy trzeba skladac jak nie ma podatku do zaplacenia ?
    Od: "MkV" <M...@g...pl>

    Pytanko, czy prawda jest, ze w przypadku gdy nalezna zaliczka na podatek w
    PIT5 wynosi zero(niski dochod i ulga podatkowa) nie ma obowiązku
    dostarczania tej deklaracji do Urzedu Skarbowego ?

    --
    MkV

  • 2. Data: 2006-04-06 09:47:12
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    MkV wrote:

    > Pytanko, czy prawda jest, ze w przypadku gdy nalezna zaliczka na
    > podatek w PIT5 wynosi zero(niski dochod i ulga podatkowa) nie ma
    > obowiązku dostarczania tej deklaracji do Urzedu Skarbowego ?

    1. Jeśli wcześniej w dnaym roku był już złożony PIT-5 to następne
    trzeba składać.

    2. W wypadku DG w różnych urzędach skarbowych są znane 3 różne "szkoły"
    na ten temat:
    a. Trzeba składać gdy wychodzi podatek *do* *zapłaty*
    b. Trzeba składać gdy wychodzi podatek przed odliczeniem ubezpieczenia
    zdrowotnego
    c. Trzeba składać gdy dochód przed odliczeniami ubezpieczeń społecznych
    i innymi odliczenaimi od dochodu *powodowałby* konieczność zapłaty
    podatku gdyby tych odliczeń nie było.

    Wniosek: zapytaj w swoim US, którą z tych azasad stosują.

  • 3. Data: 2006-04-06 10:05:14
    Od: Hikikomori San <h...@g...pl>

    jureq wrote:

    > Wniosek: zapytaj w swoim US, którą z tych azasad stosują.

    Ja tam wole nie pytac :) bo sobie zapomnialem jak sobie zyczyli i
    przyjalem, ze dopiero jak mi wyjdzie podatek... No i wlasnie mi wyszedl
    ;)

    Gore, gore, gore!!! Horrory mniamusne, krwia ociakajace i oplywajace
    w bezsensownej sadystycznej nieraz przemocy. Dlaczego i co nas kreci
    w takich filmach, brutalnych, wrecz chorych? ... http://tiny.pl/md2f