  • Data: 2006-02-22 04:56:05
    Temat: Towar "osobisty" a DG
    Od: t...@p...fm (Tomasz Staszewski) szukaj wiadomości tego autora

    Rozważania o towarach nabytych przed rozpoczęciem DG już były i
    konkluzje znam.

    W czasie prowadzenia działalności nabyłem na cele osobiste (ale faktura,
    bez NIPu, z samym imieniem i nazwiskiem, jest i się kurzy:-) coś. 98%
    czegoś zużyłem, zapomniałem, nie ma. 2% czegoś mam. I nagle mam klienta
    który chce wyrób, do którego potrzebuję te 2%. Niestety specyfika jest
    taka, że te 2% musi być wykazane osobno na fakturze, bo tak.
    Czy ktoś widzi jakieś przeciwwskazania? Nie chcę zaliczać tego w KUP,
    czy odliczać VATu, bo to groszowe sprawy są, ale czy mogę to poprostu
    wykazać na fakturze, zapłacić od tego wszystkie podatki i spać
    spokojnie. IMHO tak, ale pewny nie jestem

    pzdr

    Tomek

    P.S. Fakturę mam dzięki temu, że sprzedawca był z gatunku tych co to
    faktury wciskają wszystkim i za wszystko, nie była to żadna budowlanka
    do ulgi.

    Jestes poszukiwany. Szukaja Cie imprezowicze!