  • 1. Data: 2004-04-27 14:23:26
    Temat: UE-podatek od dostaw niefakturowanych
    Od: "Kobial" <kobial[nospam]@gazeta.pl>

    mam pytanie, jei mam materiał kupiony z UE a nie mam faktury do 15 kolejnego
    miesiąca to wg art. 20 pkt 1 i 2 mam naliczyc podatek.
    A pytanie jest takie - po co go naliczam? czy poto aby odprowadzić do US czy
    tylko aby wykazać podatek od nabycia?
    pozdrawiam
    Alicja

  • 2. Data: 2004-04-28 05:58:14
    Temat: Re: UE-podatek od dostaw niefakturowanych
    Od: "Łukasz Góralczyk" <l...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Kobial" <kobial[nospam]@gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > miesiąca to wg art. 20 pkt 1 i 2 mam naliczyc podatek.
    > A pytanie jest takie - po co go naliczam? czy poto aby odprowadzić do US
    IMO (jezeli sie nie myle) to aby go odprowadzic... I na dodatek (nadal
    jezeli sie nie myle) nie jest to wewnatrzwspolnotowe nabycie tylko zakup
    krajowy, dopiero po przyjsciu faktury korekta, nowa faktura wewnetrzna i
    prawidlowe wykazanie podatku.

    Pozdrawiam
    Lukasz G.