  • 1. Data: 2003-02-16 12:40:13
    Temat: ULGA Zony za szkole
    Od: "Arec" <a...@o...pl>

    prosze o pomoc!!!!!!!!!!!
    zona doksztalca sie, nie pracuje, rozlicza sie ze mna wspolnie, czy mozemy
    koszty jej nauki odliczyc od podatku.

  • 2. Data: 2003-02-16 19:45:37
    Temat: Re: ULGA Zony za szkole
    Od: "Wioletta Pikorska" <w...@j...com.pl>

    Użytkownik "Arec" <a...@o...pl> napisał w wiadomości
    > prosze o pomoc!!!!!!!!!!!
    > zona doksztalca sie, nie pracuje, rozlicza sie ze mna wspolnie, czy mozemy
    > koszty jej nauki odliczyc od podatku.
    ----------------
    Ulga jest na podatnika jak żona nie dochodów to nie ma z czego odliczyć.
    Wiola

  • 3. Data: 2003-02-17 12:17:01
    Od: "Boguslaw Szostak" <a...@u...agh.edu.pl>

    "Wioletta Pikorska" <w...@j...com.pl> wrote in message

    > Użytkownik "Arec" <a...@o...pl> napisał w wiadomości
    > ----------------
    > Ulga jest na podatnika jak żona nie dochodów to nie ma z czego odliczyć.
    > Wiola

    Ma...

    Ze zsumowanych dochodow z mezem.

    Boguslaw

  • 4. Data: 2003-02-17 13:35:12
    Od: "Wiola Pikorska" <p...@p...com.pl>

    Użytkownik "Boguslaw Szostak" <a...@u...agh.edu.pl> napisał w
    wiadomości news:b2qjpd$md0$1@galaxy.uci.agh.edu.pl...

    > "Wioletta Pikorska" <w...@j...com.pl> wrote in message

    > mozemy
    >
    > Ma...
    >
    > Ze zsumowanych dochodow z mezem.
    >
    > Boguslaw
    Ale czyżby dzieki temu mogła skorzystać z ulgi ?
    Wiola

  • 5. Data: 2003-02-17 13:40:18
    Od: "Boguslaw Szostak" <a...@u...agh.edu.pl>

    "Wiola Pikorska" [...]
    > Ale czyżby dzieki temu mogła skorzystać z ulgi ?
    > Wiola

    Mysle, ze jak ma od czego odpisac, to czemu ie ?

    Ale ja niejestem ekspertem...

    Boguslaw

  • 6. Data: 2003-02-17 15:38:20
    Od: "Wiola Pikorska" <p...@p...com.pl>

    Użytkownik "Boguslaw Szostak" <a...@u...agh.edu.pl> napisał w
    wiadomości news:b2qoli$jt0$1@galaxy.uci.agh.edu.pl...

    > "Wiola Pikorska" [...]
    > odliczyć.

    > Mysle, ze jak ma od czego odpisac, to czemu ie ?
    >
    > Ale ja niejestem ekspertem...
    >
    > Boguslaw
    ---------------------------------------
    Ja tez się za eksperta nie uważam ale z tego co pamiętam to podatnik odlicza
    dokształecnie i doskonalenie zawodowe od uzyskanych przychodów a pytający
    napisał że zona nie pracuje ( ja to potraktowałam jako brak przychodu) .
    Wiola

  • 7. Data: 2003-02-18 10:34:27
    Od: "Boguslaw Szostak" <a...@u...agh.edu.pl>

    "Wiola Pikorska" [...]

> [...]
    > napisał że zona nie pracuje ( ja to potraktowałam jako brak przychodu) .

    Nie mam czasu sprawdzac, ale z tego co pamietam to od podatku...

    Zreszta mze jakis ekspert powie..

    Musle, ze praktycznie zrobilbym to tak, ze jesli w PIt- jest robryka to bym
    ja wypelnil
    i "samo wyjdzie".

    Boguslaw