  • 1. Data: 2003-10-13 17:01:32
    Temat: Ubezpieczenie rodzinne - czy muszę ubezpieczyć żonę?
    Od: "Mariusz" <M...@o...pl>

    Żona jest na bezrobotnym, a ja mam DG, wcześniej w urzędzie robili
    problemy z ubezpieczeniem zdrowotnym żony, bo niby powinienem ją ubezpieczyć
    ja. Żona powiedziała, że ja jej nie chcę ubezpieczyć, podbili jej książeczke
    i wydawało się że jest spokój.
    Nagle teraz wezwali żonę, mówiąc że anulują jej ubezpieczenie zdrowotne, że
    jakaś tam pani się pomyliła itp. i że ja muszę ubezpieczyć żonę, a jak nie
    to podlegam karze grzywny.

    Czy to prawda, czy mam taki obowiązek ?
    Co z ubezpieczeniem żony za ten miesiąc, co znaczy że jej anulują, nie ma
    teraz ubezpieczenia?
    Jeśli muszę ją ubezpieczyć, to jak to zrobić i jakie są terminy?

    Mariusz

  • 2. Data: 2003-10-14 12:11:15
    Od: Ewelinka <s...@p...onet.pl>

> [...]
    > teraz ubezpieczenia?
    > Jeśli muszę ją ubezpieczyć, to jak to zrobić i jakie są terminy?
    Chodzi tylko o zgłoszenie do ubezpieczenia członków rodziny, tj. żony i dzieci. Nie
    wiąże sie to z dodatkową składką. Żona i dzieci korzystają z Twojego ubezpiecznia.

    --
    Post wysłany z portalu finansowego Money.pl <www.money.pl>