  • 1. Data: 2003-12-30 09:43:05
    Temat: Ulga na naukę w szkołach wyższych
    Od: "yarok" <y...@p...fm>

    Witam,

    Razem z żoną studiujemy na płatnych, zaocznych studiach wyższych. W tym roku
    na swoje studia wydałem 2500 zł, a na żony 3000 zł. W tym roku po raz
    pierwszy rozliczamy się wspólnie (żona nie pracuje, skończyła już 25 lat). I
    stąd moje pytanie. Ile możemy odliczyć ?? Czy rachunki za żony studia muszą
    być wystawione na mnie?? Czy możemy odliczyć w jakiś sposób 19 proc z 4000
    zł, czy może z 5500 zł ??

    Pozdrawiam,
    Yarok