  • 1. Data: 2005-02-15 18:37:55
    Temat: Ulga odsetkowa i budowlana
    Od: "Andrzej " <a...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Przepraszam za - być może - lamerstwo
    1. Rozpocząłem spłatę kredytu zaciągniętego na zakup mieszkania od
    developera (rynek pierwotny) w roku 2004. Jak dotąd nie skorzystałem z tzw.
    dużej ulgi budowlanej - czy są inne przeciwskazania do skorzystania z tej
    ulgi?

    2. W roku 2005 nie obowiązuje już duża ulga budowlana, jedyną ulgą związaną
    z nabyciem i wykończeniem mieszkania jest ulga odsetkowa, czy tak?

    3. Czy na podstawie umowy notarialnej z developerem (nie doszło jeszcze do
    przeniesienia własności) mogę już odliczać odsetki od kredytu?

    Wielkie dzięki za odpowiedzi