  • 1. Data: 2005-02-15 15:04:09
    Temat: wygrałam
    Od: "Maria" <m...@n...pl>

    Ktoś sprzedał moje dane osobowe i teraz ciągle dostaję z różnych "firm"
    zawiadomienia, że wygrałam i mam zadzwonić na 0700...
    Jak uwolnić się od takich przesyłek, a jeszcze lepiej znależć handlującego
    moimi danymi?

  • 2. Data: 2005-02-15 15:12:55
    Temat: Re: wygrałam
    Od: "ferdzi" <f...@N...pl>

    wygrałam

    Weź wygraną i ciesz się. Widziałem taki film o człowieku co wygrał i bardzo
    się ten Anatol ucieszył, to może i Ty poczujesz się szczęśliwa

  • 3. Data: 2005-02-15 15:38:34
    Od: "Bozoo" <...@...com>

    > Ktoś sprzedał moje dane osobowe i teraz ciągle dostaję z różnych "firm"
    > zawiadomienia, że wygrałam i mam zadzwonić na 0700...

    Że też ktoś się jeszcze w to bawi....
    Skoro ktoś przechowuje Twoje dane, to zgodnie z ustawą Ty
    masz prawo wglądu w nie, zmiany ich... I oczywiście masz
    prawo zarządać, żeby je usunęli. Robi się to poleconym. no wiem,
    posiadaczy Twoich danych może być setka, ale może warto?
    Ja się w ten sposób pozbyłem natrętów.

    Ja mam lepsze pytanie - czy taki świstek informujący o wygranej
    ma moc prawną? Czy ktoś, np. autorka wątku mogłaby dochodzić
    w sądzie wygranej? Bo tak łatwo jej tego mercedesa nie dadzą.

  • 4. Data: 2005-02-15 16:56:29
    Od: "Maria" <m...@n...pl>

    Wygrałam tylko 57 000,00 zł ale nie ma u kogo wygrałam, więc nie mogę wysłać
    listu, ani podać np. do sądu, by upomnieć się o wygraną.
    jest tylko napis ECONOMIQUE ECONOMY i to wszystko/ no i nr telefonu 0701 87
    44 66/.
    Poprzednie zawiadomienie dostałam w Wigilię, a to miało chyba być na
    Walentynki.
    Maria

  • 5. Data: 2005-02-15 22:44:26
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 15 Feb 2005, Maria wrote:

> [...]
    >+ listu, ani podać np. do sądu, by upomnieć się o wygraną.
    >+ jest tylko napis ECONOMIQUE ECONOMY i to wszystko/ no i nr telefonu 0701 87

    IMHO - NTG.
    Znaczy - kwalifiuje się na .prawo :) a nie .podatki
    Spróbuj najpierw googla:
    http://tiny.pl/hhff
    ...spytać czy tam już nie polecali kiedyś prokuratora zawiadamiać,
    mi się zdaje że tak - tylko nie pamiętam o czym (a to najważniejsze,
    bo "podstawa prawna" może go przymusić do podjęcia działań).

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)