  • 1. Data: 2005-09-13 10:05:07
    Temat: Ulga odsetkowa vs. trzyletni okres inwestcyji
    Od: "Bogdanek" <e...@g...pl>

    Witam
    Mam pytanie. Przeczytłaem że aby odliczyć odsetki od kredytu na zakup
    mieszkania budowanego przez dewelopera musi być spełniony warunek iż
    inwestycja zostanie skończona w 3 lata. Jak rozumieć inwestycję w mojej
    sytuacji. Deweloper buduje całe osiedle. Ja kupuje mieszkanie w budynku,
    jednej małej części osiedla. Czy deweloper musi zakończyć inwestycję, czyli
    budynku w ktorym kupuje mieszkanie, w trzy lata czy budowę całego osiedla?

    podrawiam
    Bogdanek