  • Data: 2003-04-06 13:16:03
    Temat: Ulga remontowa - co moge odliczyc?
    Od: "CIAho" <ciahol@_wywal_poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam wszystkich. :)

    Odliczam w 2002 roku remont mieszkania.
    To, co potrzebowałem do remontu, kupowałem na fakturę VAT.
    Niestety chyba wszystkiego nie mogę odliczyć (pędzle,
    pojemniki, folie itp.?). Gdzie mogę znaleźć listę co mogę
    odliczyć, a co nie?
    I czy wtedy wystarczy zsumować z faktur pozycje do odliczenia,
    czy taka faktura zawierająca pozycję nie nadającą się
    do odliczenia jest nieważna?

    pozdry
    Ciah:o)