  • 1. Data: 2005-11-07 19:13:21
    Temat: Ulga remontowa - dylemat
    Od: "aszfer" <a...@o...pl>

    Witam
    planuję skorzystać z ulgi remontowej, jednak wydatków mam już dużo, a
    zapłaconego podatku trochę mniej :). Czy jeśli odliczyć mógłbym powiedźmy
    5000 zł a podatku mam w tym roku np. 3000 to pozostałe 2000 przepadają
    niejako czy też odlicze je za rok - skoro ulga ma kończyc sie juz w tym
    roku? Ale z drugiej strony prawa nabyte? Jak to jest???

    --
    pozdr.
    aszfer

  • 2. Data: 2005-11-07 20:26:29
    Temat: Re: Ulga remontowa - dylemat
    Od: "Baton" <k...@p...fm>

> [...]
    > niejako czy też odlicze je za rok - skoro ulga ma kończyc sie juz w tym
    > roku? Ale z drugiej strony prawa nabyte? Jak to jest???

    Mozesz odliczyc w przyszlym roku.

    Pozdrawiam

    Baton

  • 3. Data: 2005-11-08 08:37:10
    Od: "aszfer" <a...@o...pl>

    Baton napisał:
    > Mozesz odliczyc w przyszlym roku.

    Dzięki.
    Rozumiem, że jesteś tego w 100 % pewien? :)

    --
    pozdr.
    aszfer