  • 1. Data: 2005-03-03 12:25:22
    Temat: Ulga remontowa - lista.
    Od: "dRinker" <N...@p...onet.pl>

    Witam
    Czy jest gdzieś lista rzeczy i usług , które można zaliczyć do ulgi
    budowlanej?
    Ogólne zasady znam, ale do pewnych rzeczy -usług mam wątpliwości.
    np.: żaluzje okienne, usługa montowania kuchenki gazowej itd.

    pzd wszystkich.
    dRinker

  • 2. Data: 2005-03-03 12:52:41
    Temat: Re: Ulga remontowa - lista.
    Od: "Wiola" <p...@s...com.pl>

    Użytkownik "dRinker" <N...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Ogólne zasady znam, ale do pewnych rzeczy -usług mam wątpliwości.
    > np.: żaluzje okienne, usługa montowania kuchenki gazowej itd.
    -------------------------
    Niestety nie ma takiej listy tylko ogólne rozporządzenie .
    Pozdrawiam Wiola

  • 3. Data: 2005-03-04 18:15:16
    Od: "Jerzy Wawrzyniak" <W...@k...chip.pl_i_to_tez>

    Użytkownik "Wiola" <p...@s...com.pl> napisał w wiadomości

    > Niestety nie ma takiej listy tylko ogólne rozporządzenie .
    > Pozdrawiam Wiola

    Najmniej śmieszne jest w tym wszystkim to, że rozporządzenie na które się
    powołujesz straciło moc prawną z dniem 1 stycznia 2004, jego następcy nie
    ma. Instrukcja do wypełniania PITów odwołuje się właśnie na to nieaktualne
    rozporządzenie.

    --
    Jerzy Wawrzyniak
    W...@k...chip.pl_i_to_tez