  • 1. Data: 2005-10-06 08:40:52
    Temat: Ulga remontowa - nie cala wykorzystana na raz ??
    Od: "RTJ" <r...@p...com>

    Witam

    mam takie pytanie:
    Czy jezeli w tym roku bede mial bardzo maly (lub wrecz wcale)
    podatek dochodowy, to czy zwrot z tytulu ulgi remontowej
    za ten rok przeniesie sie na kolejne lata (czyli czy bedzie to uwzgledniane
    w przyszlorocznym picie jako kontynuacja ulgi ? )

    Romek
    => http://www.rtj-foto.com <= zapraszam do galerii fotografii

  • 2. Data: 2005-10-06 11:19:39
    Temat: Re: Ulga remontowa - nie cala wykorzystana na raz ??
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    RTJ wrote:
> [...]
    > za ten rok przeniesie sie na kolejne lata (czyli czy bedzie to uwzgledniane
    > w przyszlorocznym picie jako kontynuacja ulgi ? )

    Tego się dowiesz, jak zobaczysz przyszłoroczny pit,
    jak będzie w nim miejsce na rozliczenie starej ulgi to tak, a jak nie to
    nie.

  • 3. Data: 2005-10-06 11:29:47
    Od: du hast mich gefragt <d...@k...pl>

    Dnia 10/6/2005 1:19 PM, Użytkownik witek napisał:

    > Tego się dowiesz, jak zobaczysz przyszłoroczny pit,
    > jak będzie w nim miejsce na rozliczenie starej ulgi to tak, a jak nie to
    > nie.

    Ale bzdury. To nie pit jest decydujący tylko zapis ustawy a jak do tej
    pory ustawa pozwala odliczać "nieskonsumowane" odliczenia aż do skutku.

    --
    gefragt

  • 4. Data: 2005-10-06 12:34:40
    Od: "RTJ" <r...@p...com>

    "du hast mich gefragt" <d...@k...pl> wrote in message

    > Ale bzdury. To nie pit jest decydujący tylko zapis ustawy a jak do tej
    > pory ustawa pozwala odliczać "nieskonsumowane" odliczenia aż do skutku.

    O!
    I o to mi chodzilo. Zapytalem na grupie, bo dzisiaj uslyszalem
    dwie sprzeczne informacje na ten temat i sie przestraszylem,
    ze nie da sie odliczyc...
    Dziekuje serdecznie!

  • 5. Data: 2005-10-06 13:12:33
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    du hast mich gefragt wrote:

    > Ale bzdury. To nie pit jest decydujący tylko zapis ustawy a jak do tej
    > pory ustawa pozwala odliczać "nieskonsumowane" odliczenia aż do skutku.

    A sądzisz, że pit będzie niezgodny z ustawą?

  • 6. Data: 2005-10-07 06:50:07
    Od: du hast mich gefragt <d...@k...pl>

    Dnia 10/6/2005 3:12 PM, Użytkownik witek napisał:

    > A sądzisz, że pit będzie niezgodny z ustawą?

    zdarzało się

    --
    gefragt

  • 7. Data: 2005-10-07 22:17:50
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 7 Oct 2005, du hast mich gefragt wrote:

    > zdarzało się

    ...spod palców mi wyjąłeś...

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)

  • 8. Data: 2005-10-09 10:57:37
    Od: "MarekZ" <m...@w...irc.pl>

    Użytkownik "du hast mich gefragt" <d...@k...pl> napisał w
    wiadomości news:di31r3$fae$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > Ale bzdury. To nie pit jest decydujący tylko zapis ustawy a jak do
    > tej pory ustawa pozwala odliczać "nieskonsumowane" odliczenia aż do
    > skutku.

    Czy jestes pewny, ze "az do skutku" ? Czy ten 3-letni okres
    rozliczeniowy (2003-2005) nie dotyczy takze mozliwosci skonsumowania
    odliczenia, a wylacznie poniesienia wydatkow ?

    marekz