  • 1. Data: 2005-03-21 16:22:58
    Temat: Ulga remontowo - modernizacyjna
    Od: "Plissken" <p...@w...pl>

    Witam,

    jesli budynek mieszkalny jest we wspolwlasnosci lacznej ojca i syna, gdzie
    stosowne dokumenty to potwierdzaja (czyli wymagany do ulgi akt prawny) to w
    jakim zakresie przysluguje im limit tej ulgi? Kazdemu z nich do 5670 od
    podatku (zakladajac, ze obaj brali rachunki na siebie)? Czy tylko jeden z
    nich ma prawo do takiej ulgi?

    pozdrawiam,

    Plissken

  • 2. Data: 2005-03-21 17:26:20
    Temat: Re: Ulga remontowo - modernizacyjna
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Plissken wrote:
> [...]
    > jakim zakresie przysluguje im limit tej ulgi? Kazdemu z nich do 5670 od
    > podatku (zakladajac, ze obaj brali rachunki na siebie)? Czy tylko jeden z

    z tego co wiem, to ulga przysługuje obu w pełnej wysokości.