  • 11. Data: 2004-10-24 13:23:13
    Temat: Re: Ulga za internet
    Od: Andrzej Popowski <p...@f...onet.pl>

    Sat, 23 Oct 2004 23:48:42 +0200, Gotfryd Smolik news
    <s...@s...com.pl> pisze:

    > Nie wierzę. "ZW" może tak ;)

    Dla firm?
    Chyba nie jestem na bieżąco, czy przypadkiem VAT za internet nie był
    rózny dla osób fizycznych i dla firm?

    --
    Pozdrowienia

    Andrzej Popowski

  • 12. Data: 2004-10-25 06:29:35
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sun, 24 Oct 2004, Andrzej Popowski wrote:

> [...]
    >+ >>+ Mam dzialalnosc gosp. jednoosobowa KPiR + VAT (zasady ogólne). Załozylem
    >+ >>+ sobie internet na firme i dostaje co m-c fakture (vat 0%)

    *Jeśli* nie 22% - to "zw" właśnie. Również "dla firm".

    >+ Chyba nie jestem na bieżąco, czy przypadkiem VAT za internet nie był
    >+ rózny dla osób fizycznych i dla firm?

    W *niektórych przypadkach* może i był... ;)

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (memoriał, KPiR, VAT, ZUS)

  • 13. Data: 2004-10-25 07:53:41
    Od: Herbi <x...@a...pl>

    Dnia 24 paź o godzinie 15:23, na pl.soc.prawo.podatki, Andrzej Popowski
    napisał(a):

    > Dla firm?

    Jasne że dla firm.

    > Chyba nie jestem na bieżąco, czy przypadkiem VAT za internet nie był
    > rózny dla osób fizycznych i dla firm?

    Dla firm świadczących usługi internetowe, dostępowe - VAT=22%

    --
    Herbi
    25-10-2004 09:53:34

  • 14. Data: 2004-10-25 11:24:13
    Od: Andrzej Popowski <p...@f...onet.pl>

    Mon, 25 Oct 2004 09:53:41 +0200, Herbi <x...@a...pl> pisze:

    >Dla firm świadczących usługi internetowe, dostępowe - VAT=22%

    Dzięki za wyjaśnienie.

    --
    Pozdrowienia

    Andrzej Popowski