  • Data: 2013-07-10 12:08:18
    Temat: Umowa darowizny.
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca) szukaj wiadomości tego autora

    Dostałem wezwanie z US, aby pokazać im umowę darowizny do złożonego w
    2008 roku formularza SD-Z2, aby mogli potwierdzić, że należy mi się
    zwolnienie.

    Umowę darowizny mam i mogę ją przedstawić, ale ...
    Powołują się na wezwaniu na art 4a. ustawy o podatku od spadków i
    darowizn.
    A tenże artykuł mówi, że
    a) trzeba zgłosić (wcześniej w ciągu miesiąca, teraz w ciągu pół roku)
    b) udokumentować "dowodem przekazania na rachunek bankowy"
    Czy ja dobrze rozumiem, że umowa jest skarbówce tak naprawdę
    niepotrzebna, a wystarczy pokazanie potwierdzenia otrzymanego przelewu?
    A może czegoś nie doczytałem?
    KJ

    --
    http://blogdebart.pl/2012/06/24/hiena/
    You have an ability to sense and know higher truth.