  • 1. Data: 2002-02-18 16:40:24
    Temat: Umowa o dizeło czy umowa zlecenie
    Od: "Dawid Partyka - Koli" <s...@c...pl>

    Co muszę załatwić w skarbówce aby mieć legalnie podpisana umowe o dzieło czy
    umowe zlecenie aby niemieć kłopotów ze skabówką?? Mam 17 lat i mam
    propozycje podpisania własnie takiej umowy. Musze zdobyć jakieś numery
    REGON, NIP czy coś w tym stylu????

    Dawid Partyka
    S...@c...pl

  • 2. Data: 2002-02-18 17:42:13
    Temat: Re: Umowa o dizeło czy umowa zlecenie
    Od: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl>

    On Mon, 18 Feb 2002, Dawid Partyka - Koli wrote:

> [...]
    >+ umowe zlecenie aby niemieć kłopotów ze skabówką?? Mam 17 lat i mam
    >+ propozycje podpisania własnie takiej umowy. Musze zdobyć jakieś numery

    REGON to nie skarbówka i cię nie dotyczy.
    NIP musisz, ale twój *dawca musi cię pogonić (USy wręcz podsuwają
    do podpisu zobowiazanie do "dbania żeby *biorcy mieli")

    Idź do USu i spytaj - dając ci kartkę do wypełnienia,
    później poślą groźnie brzmiące pisemko i będzie :)

    Pozdrowienia, Gotfryd