  • 1. Data: 2002-02-18 16:10:47
    Temat: pomoce naukowe
    Od: Beata <a...@i...pl>

    Jestem studentką marketingu i zarządzania, pracuję jako kasjer - sprzedawca
    w supermarkecie. Czy mogę odliczyć od podatku zakup komputera z 2001r.?

  • 2. Data: 2002-02-19 09:35:02
    Temat: Re: pomoce naukowe
    Od: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl>

    On 18 Feb 2002, Beata wrote:

    >+ Jestem studentką marketingu i zarządzania, pracuję jako kasjer - sprzedawca
    >+ w supermarkecie. Czy mogę odliczyć od podatku zakup komputera z 2001r.?

    A jesteś w stanie wykazać, że ów komputer przydaje ci się
    *w związku z pracą* ? (wątpię !)
    Bo "w związku ze studiowaniem" to nic ci niestety nie przysługuje...

    Pozdrowienia, Gotfryd