  • 1. Data: 2002-06-28 11:50:39
    Temat: Umowa o dzieło
    Od: <d...@p...onet.pl>

    Witam grupowiczów!

    Czy może powiedzieć mi czy poprawnie obliczyłam wynagrodzenie osobie
    zatrudnionej na umowe o dzieło?
    Osoba ta:
    - zajmuje się sprzątaniem pomieszczeń biurowych,
    - składek ZUS nie odprowadzam, ponieważ jest zatrudniona w innym zakładzie
    pracy.

    250 zł
    - 50 zł (20% - koszty uzyskania)
    -----------
    200 zł
    - 40 zł (podatek 20%)
    -----------
    210 zł. (do wypłaty)

    Pozdrawiam i dziekuję
    Kubusiam

  • 2. Data: 2002-06-28 12:03:19
    Temat: Re: Umowa o dzieło
    Od: k...@t...pl (KaMeL)

    Witaj dkubinska,

    W Twoim liście datowanym 28 czerwca 2002 (13:50:39) można przeczytać:
    dpop> Witam grupowiczów!
    dpop> Czy może powiedzieć mi czy poprawnie obliczyłam wynagrodzenie osobie
    dpop> zatrudnionej na umowe o dzieło?
    dpop> Osoba ta:
    dpop> - zajmuje się sprzątaniem pomieszczeń biurowych,
    dpop> - składek ZUS nie odprowadzam, ponieważ jest zatrudniona w innym zakładzie
    dpop> pracy.
    dpop> 250 zł
    dpop> - 50 zł (20% - koszty uzyskania)
    dpop> -----------
    dpop> 200 zł
    dpop> - 40 zł (podatek 20%)
    dpop> -----------
    dpop> 210 zł. (do wypłaty)
    dpop> Pozdrawiam i dziekuję
    dpop> Kubusiam

    obliczone dobrze, ale sprzątanie pomieszczeń (stałe) to raczej umowa
    zlecenie, a wtedy to chyba jeszcze zdrowotne trzeba zapłacić ???

    --
    Pozdrowienia,
    K...@t...net.pl

  • 3. Data: 2002-06-28 12:44:06
    Od: <d...@p...onet.pl>

> [...]
    >
    > obliczone dobrze, ale sprzątanie pomieszczeń (stałe) to raczej umowa
    > zlecenie, a wtedy to chyba jeszcze zdrowotne trzeba zapłacić ???

    Witam ponownie:)

    To np. jaki zakres czynności, zamówienia powinnam wpisać w umowie o dzieło aby
    nie płacić żadnych składek ZUS?

    Pozdrawiam
    Kubusiam