  • 1. Data: 2004-11-01 20:17:52
    Temat: Umowa o przekazanie rpaw autorskich, o dzielo
    Od: " " <t...@W...gazeta.pl>

    Wykonuję program komputerowy na umowę o dzieło.
    Częsć prac chce sobie zaoszczędzić i wykorzystać kod i grafikę innej osoby.
    Ani ja oni on nie mamy DG.

    Z tego co czytam to umowa o dzieło jest bryzykowna jeżeli nie mamy DG(w US
    mowia mi ze nie moge bez DG zawrzec umowy o dzielo, na roznych forach podobnie)

    Wymysliłem więc że odkupie majątkowe prawa autorskie.

    Nie wiem tylko jak to zrobic? W PIT8b jest taka rubryka, ale wtedy równie
    dobrze mógłbym chyba umowe o dzieło zawrzeć? Czy może to jest czynnosć
    cywilnoprawna i PPC-1 tutaj obowiązuje?

  • 2. Data: 2004-11-01 20:38:31
    Temat: Re: Umowa o przekazanie rpaw autorskich, o dzielo
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 1 Nov 2004, wrote:

    >+ Wykonuję program komputerowy na umowę o dzieło.

    Hm... hasło brzmi: "z wróżek nie korzystamy"...
    Owa umowa to DLA FIRMY ? (rozumiem że tak)

> [...]
    >+ mowia mi ze nie moge bez DG zawrzec umowy o dzielo, na roznych forach podobnie)

    Mamy koncypować sobie że chodzi o umowę między *tobą* a "inną osobą".
    A nie mógłbyś wziąć i WSPÓLNIE z tamtą osobą dokonać "swiadczenia na
    rzecz Zamawiającego" ?
    Jakaś przeszkoda ? (ano, jest - "on" będzie wiedział ile "wy"
    bierzecie :))

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (memoriał, KPiR, VAT, ZUS)

  • 3. Data: 2004-11-01 21:49:41
    Od: " " <t...@N...gazeta.pl>

> [...]
    > rzecz Zamawiającego" ?
    > Jakaś przeszkoda ? (ano, jest - "on" będzie wiedział ile "wy"

    Wykonuje to ja i ja podpisuje umowe o dzielo.

  • 4. Data: 2004-11-01 23:13:23
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 1 Nov 2004, wrote:
    [...]
    >+ Wykonuje to ja i ja podpisuje umowe o dzielo.

    Nie wyjaśniłeś co ci się nie podoba we WSPÓLNYM wykonaniu umowy.

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (memoriał, KPiR, VAT, ZUS)

  • 5. Data: 2004-11-02 07:39:18
    Od: " " <t...@N...gazeta.pl>

    > On Mon, 1 Nov 2004, wrote:
    > [...]
    >
    > Nie wyjaśniłeś co ci się nie podoba we WSPÓLNYM wykonaniu umowy.

    POdobac to mi sie nawet podoba, ale ja juz mam umowe podpisana. Mozesz
    wyjasnic jak to zrobic wspolnie? W umowie jestesmy 'grupowo', kasa jest
    opisana ile dla kogo, wystawiamy osobne rachunki itd?