  • 1. Data: 2004-11-01 22:44:02
    Temat: kasa mieszkaniowa termin wydatkowania środków
    Od: "ewa" <r...@o...pl>

    Wiem, że MF i USy prezentują jednoznaczne stanowisko w zakresie konieczności
    wydatkowania środków z kasy mieszkaniowej do końca roku, w którym wycofano
    środki.
    W związku z faktem, że jest to nadinterpretacja przepisów (ustawa nie
    precyzuje tego rocznego terminu), interesuje mnie czy ktoś zetknął się już
    jakims orzecznictwem w tej kwestii; ewentualnie czy ktoś prowadził juz z US
    spór w tej materii. Jestem ciekawa wyniku tego sporu.

    pozdrawiam
    ewka

  • 2. Data: 2004-11-03 10:30:16
    Od: "dean" <d...@p...onet.pl>

> [...]
    US
    > spór w tej materii. Jestem ciekawa wyniku tego sporu.

    Posrednim rozwiazaniem jest przedluzenie umowy z KM (z minimalna wplata) do
    stycznia następnego roku.

    Rafal