  • 1. Data: 2003-06-04 14:34:39
    Temat: Umowa użyczenia
    Od: "Piotrek" <w...@w...pl>

    Chcę skorzystać z ulgi na remont i modernizację lokalu mieszkalnego, który
    nie jest moja własnością. Jak powinna wyglądać umowa uzyczenia? Czy musi być
    zawarta notarialnie? Czy jeśli w umowie będzie zawarte, że użyczenie jest
    nieodpłatne, to czy ten, od którego użyczę lokal może być zobowiązany do
    jakiś opłat dla fiskusa?

    Pozdrawiam
    Piotrek

  • 2. Data: 2003-06-04 21:21:35
    Temat: Re: Umowa użyczenia
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 4 Jun 2003, Piotrek wrote:
    [...]
    >+ Czy musi być zawarta notarialnie?

    IMO & AFAIK nie.

    >+ Czy jeśli w umowie będzie zawarte, że użyczenie jest
    >+ nieodpłatne,

    wKF: użyczenie "by definition" (z KC !!) jest nieodpłatne.
    (a co do reszty to siedzę cicho :))

    pozdrowienia, Gotfryd