  • 1. Data: 2003-06-04 14:20:26
    Temat: pytanie o ubezpieczenie zdrowotne, znowu...
    Od: "veronka" <p...@o...pl>

    Witam!

    Mam pytanie dotyczące umowy zlecenia i ubezpieczenia zdrowotnego. Wiem, ze
    bylo:) ale nie moge znalezc konkretnych obliczen. Wszystko, co znalazlam i
    co sama liczylam nie zgadza sie ze soba, wiec prosze o pomoc. Osoba jest
    zatrudniona na umowe zlecenie z wynagrodzeniem brutto 615 zł, od tego
    opłacane są składki na ubezpiecznie społeczne i zdrowotne oraz fundusz
    pracy. Mam problemy z obliczeniem ubezpieczenia społecznego:( Prosze o pomoc
    i odpowiedz na jeszcze jedno pytanie: czy całe ubezpieczenie zdrowotne
    odlicza się od podatku? czy tylko jakas czesc, bo juz nie wiem:(

    z gory dziekuje za wszelkie odpowiedzi.
    pozdrawiam
    Veronka