  • 1. Data: 2003-06-04 12:25:01
    Temat: Mały podatnik - rozliczenia z supermarketami.
    Od: j...@i...pl (Jacek)

    Mam prośbę.
    Czy Ktoś z Was może dać mi namiar na przepisy dotyczące zasad rozliczeń
    (terminy płatności) miedzy np. supermarketami a ich dostawcami. Wiem, że coś
    było na rzeczy ale nie znam szczegółów.
    Z góry dziękuje.
    Jacek

  • 2. Data: 2003-06-04 19:38:55
    Temat: Re: Mały podatnik - rozliczenia z supermarketami.
    Od: "Wioletta Pikorska" <w...@j...com.pl>

    Użytkownik "Jacek" <j...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Czy Ktoś z Was może dać mi namiar na przepisy dotyczące zasad rozliczeń
    > (terminy płatności) miedzy np. supermarketami a ich dostawcami. Wiem, że
    Ale tak naprawde w czym masz problem ?
    Jesteś małym przedsiębiorcom czyli obroty do 7mln euro zatrudnienie poniżej
    50 osób ( jeśli nie dokładnie to poprawcie ) to w kontaktach z dużym a
    supermarkety takim raczej są to możesz stosować wymóc 30 dniowy termin
    płatności a po przekroczeniu tego terminu naliczać karne odsetki .To tak
    bardzo w skrócie ale nie mam przed sobą przepisów więc jutro poprawie jak
    zerkne do przepisów.
    Wiola

  • 3. Data: 2003-06-04 20:00:47
    Od: j...@i...pl (Jacek)

> [...]
    > bardzo w skrócie ale nie mam przed sobą przepisów więc jutro poprawie jak
    Chodzi mi właśnie o taką sytuację i podpowiedź, jakie przepisy to regulują.
    Jacek

  • 4. Data: 2003-06-04 20:15:04
    Od: "Wioletta Pikorska" <w...@j...com.pl>

    > poniżej
    > Chodzi mi właśnie o taką sytuację i podpowiedź, jakie przepisy to
    regulują.
    > Jacek
    ------
    http://www.gofin.pl/p_a.php?id_punkt=45&id_temat_htm