  • 1. Data: 2002-03-26 20:22:29
    Temat: Umowa-zlecenie na przelomie roku
    Od: g...@i...com (Piotr Gralak)

    Praca na um-zlec miala miejsce w grudniu. Wyplata wynagrodzenia oraz
    data rachunku jednak sa juz styczniowe. Czy dochod ten nalezy zaliczyc
    do roku 2001 czy 2002???

    PGR

  • 2. Data: 2002-03-26 20:46:51
    Temat: Re: Umowa-zlecenie na przelomie roku
    Od: "Amehat" <a...@a...net.pl>

    Użytkownik "Piotr Gralak" <g...@i...com> napisał w wiadomości
    : Praca na um-zlec miala miejsce w grudniu. Wyplata wynagrodzenia oraz
    : data rachunku jednak sa juz styczniowe. Czy dochod ten nalezy zaliczyc
    : do roku 2001 czy 2002???

    Jest to przychód stycznia 2002 roku.

    LeszekR.

  • 3. Data: 2002-03-26 21:09:44
    Od: g...@i...com (Piotr Gralak)

    On Tue, 26 Mar 2002 21:46:51 +0100, "Amehat" <a...@a...net.pl>
    wrote:

> [...]
    >: Praca na um-zlec miala miejsce w grudniu. Wyplata wynagrodzenia oraz
    >: data rachunku jednak sa juz styczniowe. Czy dochod ten nalezy zaliczyc

    Z ciekawosci, a jak by to wygladalo w przypadku umowy o prace, z
    pensja wyplacana na poczatku nastepnego miesiaca?

    PGR

  • 4. Data: 2002-03-26 22:18:27
    Od: "majura" <m...@f...onet.pl>

    | Z ciekawosci, a jak by to wygladalo w przypadku umowy o prace, z
    | pensja wyplacana na poczatku nastepnego miesiaca?

    istotny jest miesiąc postawienia do wypłaty

    pozdrawiam
    majura
    =================================
    http://www.antivirus.pl

  • 5. Data: 2002-03-28 01:45:41
    Od: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl>

    On Tue, 26 Mar 2002, Piotr Gralak wrote:

> [...]
    >+ Z ciekawosci, a jak by to wygladalo w przypadku umowy o prace, z
    >+ pensja wyplacana na poczatku nastepnego miesiaca?

    Tak samo. Ćwiczyłem zmianę regulaminu wynagradzania
    (załóżmy, wymuszoną sytuacją) i było 11 pensji za rok.
    Od tego czasu punkt "...osobistych liczy się faktycznie
    postawione do dyspozycji..." mam zakodowany :)

    Pozdrowienia, Gotfryd