  • 1. Data: 2002-03-26 16:59:13
    Temat: Kupno samochodu
    Od: "Piotr Chlabicz" <c...@o...pl>

    Jestem tu calkiem nowy, wiec pragne na poczatek sie przywitac.

    Natomiast jesli chodzi o moje pytanie:
    Czy kupujac samochod nalezy wspolnie ze sprzedajacym wypelniac jakies druki
    US, sluzace obliczeniu naleznych podatkow? Jezeli tak to jakie to sa druki?
    Ewentualnie gdzie moge szukac informacji jakie dokumenty sa potrzebne w US
    przy placeniu podatku od umowy kupna-sprzedazy?

    --------
    Piotr Chlabicz

  • 2. Data: 2002-03-26 17:17:02
    Temat: Re: Kupno samochodu
    Od: "Piotr Chlabicz" <c...@o...pl>

> [...]
    > Ewentualnie gdzie moge szukac informacji jakie dokumenty sa potrzebne w US
    > przy placeniu podatku od umowy kupna-sprzedazy?

    Poniewaz juz sie dowiedzialem sam sobie odpowiem, a moze komus jeszcze sie
    przyda. Tym drukiem jest PCC-1, a mozna go znalezc na
    http://www.mofnet.gov.pl/podatki/formularze_inne.sht
    ml

  • 3. Data: 2002-03-26 18:56:45
    Od: "Adamski" <a...@w...pl>

    Tylko na ile pamiętam na druku nie ma napisane wpros gdzie go składać, a
    ustawa mówi, że rząd skarbowy nabywcy, ale nie myl że platnikiem jest
    nabywca. To reguluje umowa, a odpowiedzialność jest dolidarna.

    Pozdr.