  • 1. Data: 2002-12-22 23:59:45
    Temat: Uomwa o dzielo a PIT8B
    Od: "fabo" <f...@o...pl>

    Mam taka sytuację (KPiR, VAT), że podpisałem umowe o dzieło, z osobą
    fizyczną, nie będącą moim pracownikiem, z terminem ukończenia w grudniu 2002
    ale z pewnych wzgledów będę musiał pezłozyc płatności na 2003 r (przyjęcie
    mojej pracy przez klienta opóźnia się a z tym jest związane przyjęcie pracy
    z UoD która jest częścia całości). Podobno obowiązek zaewidencjonowania w
    KPiR powstanie w chwili rzeczywistej zapłaty za UoD (u mnie może być to pod
    koniec stycznia 2003 lub na początku lutego) i w związku z tym wątpliwość:
    czy ma
    jakiekolwiek znaczenie, zakres czasowy w wyżej wymienionej UoD, dla
    złożenia/przesłania deklaracji PIT-8B (za rok 2002 czy 2003) ?

    Marian

  • 2. Data: 2002-12-23 13:47:40
    Temat: Re: Uomwa o dzielo a PIT8B
    Od: Gotfryd Smolik <"G.S. Newsy"@stanpol.com.pl>

    On Mon, 23 Dec 2002, fabo wrote:
    [...]
    >+ czy ma
    >+ jakiekolwiek znaczenie, zakres czasowy w wyżej wymienionej UoD, dla
    >+ złożenia/przesłania deklaracji PIT-8B (za rok 2002 czy 2003) ?

    IM*H*O - nie. Przecież skoro "termin się obsunął" to albo
    to jest zawarte w umowie albo została zmieniona ustnym aneksem :)

    pozdr., Gotfryd