  • 1. Data: 2002-12-22 19:28:37
    Temat: subskrypcja newslettera z podatki.pl
    Od: "falcon" <falcon2@(no-spam)poczta.onet.pl>

    Witam
    Zaginely mi gdzies 2 maile pt. " Zmiany w podatku dochodowym od osób
    fizycznych cz. 2 i 3 jesli ktos ma te pliki bede bardzo wdzieczny za
    przeslanie ich do mnie.

    Maciej K.
    m...@w...pl

  • 2. Data: 2002-12-22 22:52:43
    Temat: Re: subskrypcja newslettera z podatki.pl
    Od: "Sark" <w...@p...onet.pl>

    Użytkownik "falcon" <falcon2@(no-spam)poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Zaginely mi gdzies 2 maile pt. " Zmiany w podatku dochodowym od osób
    > fizycznych cz. 2 i 3 jesli ktos ma te pliki bede bardzo wdzieczny za

    Poszło na priva jako załączniki do maili (2 szt.)

    Sark

  • 3. Data: 2002-12-24 06:37:15
    Od: "Tanga" <t...@p...pl>

> [...]
    > Zaginely mi gdzies 2 maile pt. " Zmiany w podatku dochodowym od osób
    > fizycznych cz. 2 i 3 jesli ktos ma te pliki bede bardzo wdzieczny za

    Witam,
    Mam podobny problem nie doszedł do mnie mail z serii pt." Zmiany w podatku
    dochodowym od osób fizycznych cz. 3 jesli Ktoś ma ten plik bedę bardzo
    wdzieczna za przeslanie go na priv.
    m...@o...pl
    Pozdrawiam
    Joanna
    p.s.Wesołych Świąt dla wszystkich grupowiczów!
    Szczególne pozdrowienia dla Sark'a (z nadzieją na przesłanie pliku również
    mnie).

  • 4. Data: 2002-12-24 13:06:32
    Od: "Sark" <w...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Tanga" <t...@p...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Pozdrawiam
    > Joanna
    > p.s.Wesołych Świąt dla wszystkich grupowiczów!

    Wzajemnie :) !

    > Szczególne pozdrowienia dla Sark'a (z nadzieją na przesłanie pliku
    również
    > mnie).

    Poszło :)

    Sark