  • 1. Data: 2002-08-14 11:00:11
    Temat: koszty założenia działalnośći nie są KUP
    Od: "Xena" <t...@l...com.pl>

    http://www.gazetaprawna.pl/numery/15702-762/aktualno
    sci.html?id_gpol2=69
    22&nsl=762

    Jak to się ma do zakładania działalności gospodarczej - jednososobowej?
    Bo się troszkę przeraziłam.

    --
    Pozdrówka
    Tatiana

  • 2. Data: 2002-08-14 11:28:12
    Temat: Re: koszty założenia działalnośći nie są KUP
    Od: Maddy <m...@i...pl>

    Użytkownik Xena napisał:
> [...]
    sci.html?id_gpol2=69
    > 22&nsl=762
    >

    > Jak to się ma do zakładania działalności gospodarczej - jednososobowej?
    Ma sie wcale. ;-) To zupełnie inna bajka. Nie dotyczy działalności
    osób fizycznych.

    Maddy

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    m...@e...com.pl

  • 3. Data: 2002-08-14 11:52:43
    Od: "Xena" <t...@l...com.pl>

    Osoba znana wszem i wobec jako Maddy pisująca spod adresu
    <m...@i...pl> napisała:

    > Ma sie wcale. ;-) To zupełnie inna bajka. Nie dotyczy działalności
    > osób fizycznych.

    Słyszałaś ten huk? to mi kamień z serca spadał ;-)