    From: "Bert" <b...@i...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Urzad Skarbowy a siec komputerowa w bloku
    Date: Wed, 21 Apr 2004 01:07:47 +0200

    Witam
    Nie wiem do kogo sie z tym zglosic, wiec moze tu otrzymam informacje.
    No wiec tak:
    Istnieje sobie osiedlowa siec internetowa LAN w bloku na 30 komputerow.
    Łącze dzielone to DSL 1
    (dawno temu sdi). Mam umowe z tpsa na osobe prywatna i udostepniam łacze dla
    sasiadow. Nie jest to siec komercyjna, ale troche pieniedzy z abonamentu
    zostaje na naprawy, prad za serwer, ksiazki o sieci i inne wydatki.
    Siec nie jest nigdzie zgloszona i nie posiada prawnych dokumentow.
    Spoldzielnia i tpsa nie stwarzaja w tej sprawie problemow.
    Ale czy moge miec problemy z Urzedem Skarbowym, skoro zbieram od ludzi
    pieniadze za abonament??
    Interesuje mnie postepowanie w przypadku zlozenia donosu na mnie do Urzedu
    Skarbowego.
    Jak reguluje ta sprawe polskie prawo telekomunikacyjne??
    I jakie rozwiazania tu wchodza w gre: stowarzyszenie, firma (koszty
    rejestracji i prowadzenia)??
    Dziekuje bardzo za odpowiedz
    Pozdrawiam
    BARTEK