  • 1. Data: 2004-11-09 10:19:32
    Temat: Usługi parkingowe a kasy fiskalne
    Od: "Piotr K." <d...@w...pl>

    Ostatnio słyszałem , że mają wprowadzić kasy fiskalane na usługi parkingowe
    oraz do salonów fryzjerskich.
    Czy np.: automaty w których płaci się za parking, ewentualnie postój w
    strefie parkowania, też będą musiały być fiskalne?
    Nie wydaje mi się, żeby to było takie proste (z technicznego punktu
    widzenia) do wykonania w tak krótkim czasie (do końca roku).

    Według Dz. U. Nr 234, poz.1971 z 23.12.2002 i załącznika nr 1 usługi
    parkingowe (poz. 14) i sprzedaż za pomocą urządzeń do automatycznej
    sprzedaży towarów (poz. 50), oprócz paliw płynych są wyłączone z obowiązku
    fiskalizacji do 31.12.2004.

    Piotr K.

  • 2. Data: 2004-11-09 23:54:59
    Temat: Re: Usługi parkingowe a kasy fiskalne
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 9 Nov 2004, Piotr K. wrote:
    [...]
    >+ Nie wydaje mi się, żeby to było takie proste (z technicznego punktu
    >+ widzenia) do wykonania w tak krótkim czasie (do końca roku).
    >+
    >+ Według Dz. U. Nr 234, poz.1971 z 23.12.2002
    ^^^^^^^^^^
    [...]
    >+ fiskalizacji do 31.12.2004.
    ^^^^^^^^^^

    Primo jak dla mnie to ponad dwa lata :]
    A secundo - nie zdziwię się jak SzPMF 31.XII (dzień roboczy
    bo piątek) zapoda że "przedłuża się"...

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (memoriał, KPiR, VAT, ZUS)

  • 3. Data: 2004-11-10 07:32:14
    Od: "Piotr K." <d...@w...pl>

> [...]
    >
    > Primo jak dla mnie to ponad dwa lata :]
    > A secundo - nie zdziwię się jak SzPMF 31.XII (dzień roboczy

    Zgadza się, w poprzednich latach też tak było...
    Ale zastanawiam się, czy gdyby usługi parkingowe nie byłby zwolnione czy
    dotyczyłoby to też automatów parkingowych, bo zwolnione są urządzenia do
    automatycznej sprzedaży towarów. (z drugiej strona parkowanie to usługa a
    nie towar....)

    Piotr K.