  • 1. Data: 2006-03-27 18:16:54
    Temat: Uwowa zlecenie - dwa rachunki
    Od: Bogdan <b...@n...com>

    Witam,

    Na przełomie grudnia i stycznia pracowałem na umowe
    zlecenie. Wynagrodzenie zostało wypłacone w dwóch ratach -
    do każdej był osobny rachunek. Jeden dostałem z datą
    grudniową (w grudniu też wpłynęły pieniądze na mój
    rachunek), drugi z datą styczniową.

    Wydawałoby mi się że rozliczając się z US, kwotę którą
    dostałem w grudniu powinienem uwzględnić w rozliczeniu za
    2005 rok. Ale na rozliczeniu PIT, jaki dostałem od
    pracodawcy kwota z grudniowego rachunku nie została
    uwzględniona.

    Czy poprawnie?
    Czy cała kwota umowy jest uwzględniana pod datą ostatniego
    rachunku wystawionego dla danej umowy?

    pozdrawiam,
    b.

  • 2. Data: 2006-03-28 05:20:59
    Temat: Re: Uwowa zlecenie - dwa rachunki
    Od: "Magdalena B" <mdrudausuńto@poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Bogdan" <b...@n...com> napisał w wiadomości
> [...]
    > uwzględniona.
    >
    > Czy poprawnie?
    > Czy cała kwota umowy jest uwzględniana pod datą ostatniego rachunku

    NIE. PIT-11 za 2005r. powinien zawierać kwotę wszystkich WYPŁACONYCH lub
    pozostawionych do dyspozycji pracownika wynagrodzeń z każdego tytułu
    podlegającego pod PDOF. Zleceniodawca popełnił więc błąd.

    --
    Pozdrawiam

    To tylko moje prywatne opinie