  • 1. Data: 2003-10-13 20:06:40
    Temat: Re: VAT
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 14 Oct 2003, Witek M. wrote:

    >+ > Witam
    >+ > faktura dotyczy pomiarow geodezyjnych
    >+
    >+ Wrzesień

    ...ale nie chciałeś powiedzieć że w październiku nie może ?
    pytanie brzmiało:
    >+ czy odliczam vat w deklaracji za wrzesien czy pazdziernik?

    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)

  • 2. Data: 2003-10-14 14:56:01
    Temat: VAT
    Od: "Andrzej" <a...@w...pl>

    Witam proszę o radę kiedy odliczyc VAT
    Prowadzę działalności gosp. na zasadach ogołnych KPiR jestem Vat owcem

    w którym miesiącu odliczam w VAT 7 podatek VAT w następującym przypadku

    np:
    25 wrzesnia dostaję do zaplaty fakture za wykonaną usługę z dnia 25 wrzesnia
    natomiast termin platnosci wynosci 30 dni

    czy odliczam vat w deklaracji za wrzesien czy pazdziernik?

    Dzieki za odpowiedzi

  • 3. Data: 2003-10-14 16:22:31
    Od: k...@t...pl (Lipas)

    Witaj Andrzej,

    W Twoim liście datowanym 14 października 2003 (16:56:01) można przeczytać:
> [...]

    A> natomiast termin platnosci wynosci 30 dni

    A> czy odliczam vat w deklaracji za wrzesien czy pazdziernik?

    napisz czego dotyczy faktura bo to decyduje

    --
    Pozdrowienia,
    Lipas

    --
    Zaloz prywatne forum:
    http://forum.onet.pl

  • 4. Data: 2003-10-14 17:54:32
    Od: "Andrzej" <a...@w...pl>

    > napisz czego dotyczy faktura bo to decyduje

    Witam
    faktura dotyczy pomiarow geodezyjnych
    Pozdrawiam
    Andrzej

  • 5. Data: 2003-10-14 18:37:04
    Od: "Witek M." <w...@g...pl>

  • 6. Data: 2003-10-14 21:37:43
    Od: "Witek M." <w...@g...pl>

    > ...ale nie chciałeś powiedzieć że w październiku nie może ?
    > pytanie brzmiało:

    Może. W deklaracji za wrzesień lub nie później niż w deklaracji za
    październik

    Witek