  • 1. Data: 2002-12-16 11:51:44
    Temat: VAT-3% sprzedaz komputerów - SWW
    Od: "Piotr Malinowski" <m...@N...gazeta.pl>

    Witam !

    Zgodnie z rozporzadzeniem Min.Fin mozna sprzedawac zestawy komputerowe i inne
    akcesoria komputerowe do szkół i przedszkoli ze stawka Vat 3 %.

    Czy ktos wie jakie sa wtedy nr. sww na sprzet komputerowy - nie moge znaleźć
    nigdzie i jakos sie pogubiłem - prosze o pomoc.

    ---
    Peter

  • 2. Data: 2002-12-20 01:00:18
    Temat: Re: VAT-3% sprzedaz komputerów - SWW
    Od: "Dariusz Stefan" <s...@b...onet.pl>

    Użytkownik Piotr Malinowski <m...@N...gazeta.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:atkeog$5b7$...@n...gazeta.pl...
> [...]
    znaleźć
    > nigdzie i jakos sie pogubiłem - prosze o pomoc.

    zamiast SWW wpisujesz na dole (pod specyfikacją sprzętu) "na podstawie
    rozporządz.MF itd."
    pamiętaj tylko o tym, że trzeba spełnić wszystkie warunki rozporządzenia
    (zamówienie, etc.)

    pozdrawiam - Darek SP2BZW

  • 3. Data: 2003-01-02 11:57:01
    Od: "Boguslaw Szostak" <a...@u...agh.edu.pl>

    "Dariusz Stefan" <s...@b...onet.pl> wrote in message

    > Użytkownik Piotr Malinowski <m...@N...gazeta.pl> w wiadomości do grup
    > dyskusyjnych napisał:atkeog$5b7$...@n...gazeta.pl...
    > inne

    Troszke za pozno ale...
    w dzienniku ustaw z 2001 poz 1040 (jesli mnie pamiec nie myli)
    sa warunki zastosowania stawki 3%.
    Wsrod tych warunkow NIE MA czegos takiego, by "akcesoria"
    komputerowe objete byly 3% stawka VAT.

    Sa ZESTAWY komputerow stacjonarnych, sa drukarki....
    nie ma komputerow przenosych.

> [...]
    > rozporządz.MF itd."
    > pamiętaj tylko o tym, że trzeba spełnić wszystkie warunki rozporządzenia

    POTWIERDZONE przez "odpowieni organ"

    > pozdrawiam - Darek SP2BZW

    Boguslaw