  • 1. Data: 2002-12-16 09:43:32
    Temat: zmieniłem siedzibę - co to znaczy? :)
    Od: Piotr Morawski <p...@p...onet.pl>

    Witam!

    Proszę o pomoc jak w temacie.
    Prowadzę DG jako osoba fizyczna.
    Właśnie zmieniłem w urzędzie gminy wpis do ewidencji - zmieniłem
    siedzibę na lokal, do którego mam własnościowe prawo spółdzielcze.
    Poza tym nie zmieniłem nic, zameldowany jestem pod starym adresem.
    Czy to oznacza, że powinienem faktury wystawiać z nowym adresem
    siedziby, zmienić pieczątkę? Co jeszcze?
    Wybieram się niedługo do Urzędu Skarbowego złożyć NIP-1.
    Czy od tej pory w deklaracjach VAT-7 i PIT-5 które składam muszę
    używać nowego adresu? Co z deklaracją roczną PDOF?
    Pogubiłem się trochę w tym wszystkim, proszę o pomoc.

    Pozdrawiam

    Piotr Morawski

  • 2. Data: 2002-12-16 14:24:07
    Temat: Re: zmieniłem siedzibę - co to znaczy? :)
    Od: "rafal" <g...@o...pl>

    Użytkownik "Piotr Morawski" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > używać nowego adresu? Co z deklaracją roczną PDOF?
    > Pogubiłem się trochę w tym wszystkim, proszę o pomoc.

    Urząd Gminy lub Mista
    Urzą Skarbowy
    GUS

    a co to PDOF ??

    rafal

  • 3. Data: 2002-12-16 17:54:26
    Od: Piotr Morawski <p...@p...onet.pl>

    On Mon, 16 Dec 2002 15:24:07 +0100, "rafal" <g...@o...pl> wrote:

    >Użytkownik "Piotr Morawski" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    >Urząd Gminy lub Mista
    >Urzą Skarbowy
    >GUS
    Tam już byłem, tylko najpierw zaliczyłem GUS a potem Urząd Skarbowy.
    Właśnie wróciłem. Tylko przy okienku gdzie się przyjmuje wnioski
    pogadać się nie da :(
    Do tej pory nie wiem, czy muszę zmienić adres na fakturach i
    pieczątce, czy ma zostać stary - pomóżcie!

    >a co to PDOF ??
    Podatek dochodowy od osób fizycznych? (może to mój wynalazek? :) )