  • 1. Data: 2002-03-26 11:38:49
    Temat: ZUS wirtualnym bankiem?
    Od: "Tomek Wilczak" <v...@y...co.uk>

    Z tego pomyslu moglybybyc same korzysci , zmiejszenie kosztow ,
    odbiurokratyzowanie molocha , sprzedaz
    zloto-marmurowych oddzialikow , usprawnienie dzialania.
    kto sie pod tym podpisze?
    Ja popieram calym sercem

    Tomek

  • 2. Data: 2002-03-26 19:36:33
    Temat: Re: ZUS wirtualnym bankiem?
    Od: "Krzysztof-Piasecki" <k...@i...pl>

> [...]
    > odbiurokratyzowanie molocha , sprzedaz
    > zloto-marmurowych oddzialikow , usprawnienie dzialania.

    Myślę, że nikt już nie ma zaufania do ZUS-u, który pogubił dokumenty
    conajmniej z 2 lat, i nie powierzy mu żadnych pieniędzy innych niż
    obowiązkowe.

    Pzdr Krzysztof