  • 1. Data: 2004-06-17 17:43:14
    Temat: VAT-7 poz.57
    Od: "Rysiek" <k...@o...pl>

    Witam,
    mam samochód osobowy jako środek trwały.VATu od kupionego paliwa nie
    odliczam.Czy powinienem ten VAT umieszczać w poz. 57 ? Czy muszę prowadzić
    jakiś rejestr ?
    dzięki za pomoc Rysiek

  • 2. Data: 2004-06-17 18:15:31
    Temat: Re: VAT-7 poz.57
    Od: "C.O.D." <c...@n...pl>

    pozycja 57 bezwzględnie tak rejestr? nie musisz ale prawdopodobnie Ci
    pomoże.

  • 3. Data: 2004-06-19 11:23:13
    Od: Boguslaw Szostak <a...@a...edu.pl>

    C.O.D. pisze:

    > pozycja 57 bezwzględnie tak rejestr? nie musisz ale prawdopodobnie Ci
    > pomoże.
    >
    > Użytkownik "Rysiek" <k...@o...pl> napisał w wiadomości

    A moze by tak jedna nowa kolumienka w dotychczasowym rejestrze zakupow VAT ?

    Boguslaw

  • 4. Data: 2004-06-20 14:53:16
    Od: "C.O.D." <c...@n...pl>

    A dlaczego nie, za jasną cholerę nie mogę zrozumieć po co IM to (chociaż
    wiem jak będzie wykorzystane). Ja robię w ten sposób faktury biorę na busa a
    tankuję do skody z kratką raz dwa razy w miesiącu biorę na skodę żeby nie
    podpadło.