  • 1. Data: 2003-09-25 10:52:37
    Temat: VAT 7 - pytanie
    Od: Mirek <a...@m...pl>

    Mialem taka oto sytuacje.

    Dochody w miesiacu 2000 zl
    Nalezny podatek VAT - 440 zl

    Zakupy zwiazane ze sprzedaza opodatkowana
    - z podatkiem 22% - 500 zl (VAT to 44 zl)
    - z podatkiem 7 % - 1000 zl (VAT to 70 zl)

    Czyli w odpowiednie pola na deklaracji VAT 7 wpisuje kwote netto
    1500 zl a VAT to 114 zl.

    Wpisalem tak w deklaracje, i zostalem wezwany do urzedu w celu
    wyjasnienia. Podejrzewam, ze oni pewnie oczekiwali ze od 1500 zl
    bedzie ponad 300 zl VATu a nie 114zl. Mial ktos taki przypadek ?

    --
    Pozdrawiam Mirek

  • 2. Data: 2003-09-25 11:05:27
    Temat: Re: VAT 7 - pytanie
    Od: Tomek <m...@p...onet.BLABLA.pl>

> [...]
    > wyjasnienia. Podejrzewam, ze oni pewnie oczekiwali ze od 1500 zl
    > bedzie ponad 300 zl VATu a nie 114zl. Mial ktos taki przypadek ?

    Powinieneś wpisać/wyliczyć do odpowiednich pól:
    30- 1000
    31- 70
    32- 500
    33- 44
    37- 1500
    38- 114

    Tomek

  • 3. Data: 2003-09-25 11:06:38
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 25 Sep 2003, Mirek wrote:
    [...]
> [...]
    >+ Wpisalem tak w deklaracje, i zostalem wezwany do urzedu w celu
    >+ wyjasnienia. Podejrzewam, ze oni pewnie oczekiwali ze od 1500 zl

    Nie sądzę. Może udało ci się gdzieś źle trafić
    w kratkę albo zero dopisać ? ;)
    Mnie kiedyś zaprosili, bo... zapomniałem podpisać korekty :)

    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)

  • 4. Data: 2003-09-25 11:15:00
    Od: Tomek <m...@p...onet.BLABLA.pl>

    > Powinieneś wpisać/wyliczyć do odpowiednich pól:
> [...]
    Numerki ze starego formularza 2209/III :-(
    Na nowym 2209/IIIB powinno być:

    29- 1000
    30- 70
    31- 500
    32- 44
    34- 1500
    35- 114

    Tomek

  • 5. Data: 2003-09-25 11:27:08
    Od: Mirek <a...@m...pl>

    Tomek wrote:

    > Numerki ze starego formularza 2209/III :-(
> [...]

    Tylko, ze sprzedaz byla wylacznie z podatkiem 22 %
    a te kwoty to koszty

  • 6. Data: 2003-09-25 11:28:11
    Od: Mirek <a...@m...pl>

    Tomek wrote:

    > Numerki ze starego formularza 2209/III :-(
    > Na nowym 2209/IIIB powinno być:

    Przy okazji, od kiedy sa te nowe formularze ?
    Ja zanioslem deklaracje jeszcze na starym formularzu z roku 2001,
    czy cos mi za to grozi ?

  • 7. Data: 2003-09-25 11:36:48
    Od: Tomek <m...@p...onet.BLABLA.pl>

    > Tylko, ze sprzedaz byla wylacznie z podatkiem 22 %
    > a te kwoty to koszty
    Aaa fakt.
    W takim wypadku pewnie chodziło o coś innego.
    Tomek

  • 8. Data: 2003-09-25 13:54:24
    Od: "brutus" <brutus417[remove_it]@poczta.onet.pl>

    "Mirek" <a...@m...pl> wrote in message

    > Zakupy zwiazane ze sprzedaza opodatkowana
    > - z podatkiem 22% - 500 zl (VAT to 44 zl)

    Od kiedy to 500 x 22% to jest 44 ???
    500 x 0.22 = 110 !!!

    Rafal

  • 9. Data: 2003-09-25 13:54:57
    Od: "Mariusz \(Maniek\) Milobedzki" <m...@p...onet.pl>

    > Wpisalem tak w deklaracje, i zostalem wezwany do urzedu w celu
    > wyjasnienia.
    Moze to Twoja pierwsza VAT-7 i zostales wezwany, bo US lubi
    'profilaktycznie' sprawdzic ??

    Maniek
    GG: 2220373
    m...@p...onet.pl