  • 1. Data: 2003-09-25 10:35:59
    Temat: Zmiana Urzędu Skarbowego ?
    Od: Jacek <j...@w...pl>

    Czy zmieniając adres zameldowania stałego musze to zgłosic w US ?

    Przyjmując nazwisko żony w trakcie roku podatkowego jak mam wypełniac np. umowy
    zlecienia/ o dzieło na stare nazwisko czy na nowe i jak rozliczam sie w PIT rocznym
    ?
    --
    Post wysłany z portalu finansowego Money.pl <www.money.pl>

  • 2. Data: 2003-09-25 14:18:49
    Temat: Re: Zmiana Urzędu Skarbowego ?
    Od: "Miki" <m...@f...icn.pl>

    Użytkownik "Jacek" <j...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Czy zmieniając adres zameldowania stałego musze to zgłosic w US ?
    Oczywiście. Aktualizacja danych formularz NIP-nie_pamiętam_który.

    > Przyjmując nazwisko żony w trakcie roku podatkowego jak mam wypełniac np.
    umowy zlecienia/ o dzieło na stare nazwisko czy na nowe i jak rozliczam sie
    w PIT rocznym ?
    Zmianę nazwiska załatwiasz ww NIPem.
    Potem już wszystko wg nowych, aktualnych danych. Z PITem rocznym włącznie.
    Mirek

  • 3. Data: 2003-09-25 22:34:41
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 25 Sep 2003, Miki wrote:

> [...]
    >+ > w PIT rocznym ?
    >+ Zmianę nazwiska załatwiasz ww NIPem.
    >+ Potem już wszystko wg nowych, aktualnych danych.

    IMHO - sprzeciw.
    Załatwia z nowym nazwiskiem od momentu podpisania papierka
    w UC !! Na NIP-1 ma kilka dni (5 ? 7 ?) czasu, ale to nie
    znaczy że z powodu nie oddania NIP powinien podawać fałszywe
    dane !

    >+ Z PITem rocznym włącznie.

    ...bez wątpienia :)

    >+ Pozdrawiam
    >+ Mirek

    ...wzajemnie, Gotfryd
    (idący spać w końcu)

  • 4. Data: 2003-09-26 15:43:56
    Od: "Miki" <m...@f...icn.pl>

    wiadomości
    jan.zabrze.pl...

    > IMHO - sprzeciw.
    > Załatwia z nowym nazwiskiem od momentu podpisania papierka
    > w UC !!
    Zgadzam się.
    > Na NIP-1 ma kilka dni (5 ? 7 ?) czasu,
    Nawet 30. Chyba, że VATowiec to 14.
    Z postu nie wynika, że jest osobą prowadzącą DG, bo jeśli nie jest to NIPem
    właściwym będzie NIP-3.
    Mirek

  • 5. Data: 2003-09-26 16:43:56
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 26 Sep 2003, Miki wrote:
    [...]
    >+ Z postu nie wynika, że jest osobą prowadzącą DG, bo jeśli
    >+ nie jest to NIPem właściwym będzie NIP-3.

    A prawda, prawda. Nie mam koncesji na wróżenie :]
    Ciekawe czy to też zagrożone karą ;>
    THX !

    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)