  • 1. Data: 2004-01-21 18:19:25
    Temat: VAT NA GRUNTY
    Od: Kasia<k...@w...pl>

    Czy objęcie sprzedaży gruntów budowlanych 22 % podatkiem od 1.05.2004 jest już
    "klepnięte" czy to tylko projekt? A jak bedzie z prawem wieczystego użytkowania?
    Czy ustawa będzie traktowała sprzedaż prawa tak jak sprzedaż gruntu? Może ktoś
    się orientuje? Pozdrawiam

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 2. Data: 2004-01-21 21:36:23
    Temat: Re: VAT NA GRUNTY
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 21 Jan 2004, Kasia wrote:

    >+ Czy objęcie sprzedaży gruntów budowlanych 22 % podatkiem od 1.05.2004 jest już
    >+ "klepnięte" czy to tylko projekt?

    Nie wiem :)

    >+ A jak bedzie z prawem wieczystego użytkowania?

    Z tego co widziałem - będzie nadal "prawem" czyli nie będzie
    podlegało pod VAT. Natomiast AFAIK są równolegle (acz pewnie
    z niższym priorytetem) prowadzone prace żeby "wieczyste"
    usunąć z porządku prawnego.

    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, ZUS, memoriał)

  • 3. Data: 2004-01-22 13:30:09
    Od: Kasia<k...@w...pl>

    Dzięki za odpowiedź. Czy mozesz mi napisać gdzie mozna dorwać projekt zmian od
    1.05.2004. Jeśli możesz to rozjaśnij mi trochę to co napisałeś
    > Natomiast AFAIK są równolegle (acz pewnie
    > z niższym priorytetem) prowadzone prace żeby "wieczyste"
    > usunąć z porządku prawnego.
    Pozdrowienia

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 4. Data: 2004-01-22 14:24:25
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 22 Jan 2004, Kasia wrote:

    >+ Dzięki za odpowiedź. Czy mozesz mi napisać gdzie mozna dorwać projekt zmian od
    >+ 1.05.2004.

    Nie, informacje mam "z prasy" a raczej "z głowy czyli z niczego
    w prasie przeczytane" :)
    To że "wieczyste" ma być nadal traktowane jako "prawo" a nie
    "towar" przypadkiem mi utkwiło :)

    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, ZUS, memoriał)