  • 21. Data: 2011-04-26 16:42:18
    Temat: Re: VAT i usługi tele.
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    elephanto wrote:

    > Art. 86
    >
    > 11. Jeżeli podatnik nie dokona obniżenia kwoty podatku należnego w
    > terminach określonych w ust. 10, może obniżyć kwotę podatku należnego
    > w deklaracji podatkowej za jeden z dwóch następnych okresów
    > rozliczeniowych.
    > W ust. 10 jest m.in. wlasnie mowa o odliczaniu VATu z faktur za media
    > w rozliczeniu za okres w ktorym przypada termin platnosci, czyli
    > mozna +2.

    Są jeszcze dobrzy ludzie na tym świecie. Pewnie bym sprawdził dopiero wtedy,
    gdyby mi "się przegapiła" taka faktura.

  • 22. Data: 2011-04-26 16:44:06
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    cef w <news:4db6f39c$0$2437$65785112@news.neostrada.pl>:

    > W kpir - w kwietniu.

    OK

    > w rejestrze vat - maj, czerwiec lub lipiec

    II kw, III kw, IV kw

    > choć przyznam, że nie wiem czy
    > dopuszczenie kolejnych
    > miesięcy dotyczy tylko terminów otrzymania,

    W omawianym przypadku raczej terminu płatności, jak sam pisałeś, i dotyczy
    okresów, a te niekoniecznie są miesięczne ;-)

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]

  • 23. Data: 2011-04-26 16:51:35
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    'Tom N' wrote:

    > II kw, III kw, IV kw

    > W omawianym przypadku raczej terminu płatności, jak sam pisałeś, i
    > dotyczy okresów, a te niekoniecznie są miesięczne ;-)

    Noale nie byłem pewny czy też jest +2,
    co już elephanto podał.

    A o kwartałach zawsze zapominam.
    VAT mi zwracają, więc nie dopuszczam nawet myśli o kwartalach :-)