  • 1. Data: 2004-04-01 13:11:55
    Temat: zwolnienie lekarskie w deklaracji rozliczeniowych - długie
    Od: "ela" <fk@[nospam]wsselublin.neostrada.pl>

    Pracownik otrzymał zwolnienie lekarskie od dnia 28.12.2003 r do 13.02.2004
    r. W miesiącu styczniu 2004 r. wypłacono wynagrodzenie za chorobę płatne
    przez zakład pracy : 28.12.2003 r -31.12.2003 -4 dni i od 01.01.2004 - do
    27. 01.2004 r -27 dni łącznie 31 dni Za pozostałe dni choroby miał
    zapłacone w miesiącu lutym - 2 dni jako wynagrodzenie za chorobę, a
    pozostałe jako chorobowy ZUS. Nadmieniam , iz w roku 2003 r pracownik nie
    przebywał na zwolnieniu lekarskim. W dokumentacji rozliczeniowych RSA
    uwzględniono zwolnienie lekarskie zgodnie z datami i kwotami. Problem mój
    pojawia się przy sporzadzeniu dokumentów RCA za miesiąc styczeń. Co bierzemy
    do podstawy obliczenia składki emerytalnej, rentowej, chorobowej, wypadkowej
    i zdrowotnej.

  • 2. Data: 2004-04-01 16:20:15
    Od: "PawełJ" <p...@w...poczta.onet.pl>

> [...]
    bierzemy
    > do podstawy obliczenia składki emerytalnej, rentowej, chorobowej,
    Na moje oko to pracownik za styczeń nie powinien dostać innegto
    wynagrodzenia niż za chorobe. Więc będziesz mieć tylko podstawę do
    zdrowotnego - czyli jego chorobowe za 31 dni.

    --
    PawełJ