    From: "RUN" <m...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: VAT od paliwa
    Date: Fri, 16 Jul 2004 08:37:56 +0200

    Witam
    Prosze o porade :
    mam auto - Ford Transit, w dowodzie jest ze to auto ciezarowe i ze jezdzi na
    rope ( diesel )
    zbieram faktury i odliczam VAT ( firma na ryczalcie z vatem ) od paliwa
    czy auto musi miec kwit ( homologacje ) ze to auto ciezarowe aby odliczac
    VAT od paliwa ?
    chodzi mi o odrebny dokument stwierdzajacy ze to auto cieazarowe ze ma taka
    to a taka ladownosc itd - czy musze sie zwracac o ta homologacje do
    producenta aby odliczac VAT od paliwa ? czy wystarcczy wpis w dowodzie
    jak to jest, prosze o odpowiedz

    MAciej