  • 1. Data: 2002-04-11 07:52:10
    Temat: VAT - odliczenie
    Od: "ania" <a...@e...pl_#@!%>

    kupuje wyposazenie od firmy X

    w jaki sposob moge sie zabezpieczyc przed problemami z US, jesli firma X nie
    wykaze tej sprzedazy w swoim rozliczeniu z US?

    ania

  • 2. Data: 2002-04-11 08:48:41
    Temat: Re: VAT - odliczenie
    Od: Maddy <m...@i...pl>

    Dnia 02-04-11 09:52, Użytkownik ania napisał:
    > kupuje wyposazenie od firmy X
    >
    > w jaki sposob moge sie zabezpieczyc przed problemami z US, jesli
    > firma X nie wykaze tej sprzedazy w swoim rozliczeniu z US?

    Praktycznie w żaden. Nawet jeżeli będziesz kolekcjonowała wszelkie
    dostepne informacje, wyciągi, zaświadczenia itp. nie masz przeciez
    wglądu do ksiąg kontrahenta.
    I tu wyłazi cała paranoja tego przepisu.
    Ktos kiedys sugerował żeby raz na jakis czas brać od kontrachenta
    oświadczenie że takie to a takie faktury sprzedaży widnieją u niego w
    ewidencji.
    Może byłaby to podstawa do późniejszego sądzenia się cywilnie.
    Ale jakos wydaje mi sie to mało wykonalne.
    No i na US to nie działa.

    Maddy

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    m...@e...com.pl

  • 3. Data: 2002-04-11 09:38:59
    Od: "ania" <a...@e...pl_#@!%>

    > Ale jakos wydaje mi sie to mało wykonalne.
    > No i na US to nie działa.

    wogole nie wykonalne, i stad moje pytanie bo wlasnie jestem na takim etapie,
    ze musze cos od kogos odkupic i juz cala drze:-(

    ania

  • 4. Data: 2002-04-11 13:57:33
    Od: "inkoguto" <p...@b...pl>

    Użytkownik "ania" <a...@e...pl_#@!%> napisał w wiadomości

    > ze musze cos od kogos odkupic i juz cala drze:-(

    Aż czekam , kiedy pojawią się afery, że niektórzy kontrolerzy skarbowi ten
    paragraf wykorzystują do "dorobienia sobie"

    No bo jak to sprawdzać ???