  • 1. Data: 2004-04-19 14:00:03
    Temat: VAT ...w skarbówce mi powiedzieli...
    Od: "adre" <s...@p...gazeta.pl>

    Witam wszystkich

    Jestem płatnikiem Vatu , rozliczam sie kwartalnie , chciałam złożyc
    do25 kwietnia deklaracje za pierwszy kwartał ale w skaróbwce
    powiedzieli mi ze z powodu wstąpienia do UE pierwszy kwartał
    przedluża sie o jeden miesiąc dlatego tez z deklaracją oraz wpłata
    podatku mam poczekać do25 maja (doliczającdo pierwszego kwartału vat za
    miesiac kwiecien) . Czy u was tez tak jest ??? prosze o odpowiedz.

    pozdrawiam serdecznie
    Sylwia Zielińska

  • 2. Data: 2004-04-19 14:02:22
    Temat: Re: VAT ...w skarbówce mi powiedzieli...
    Od: jureq <j...@X...ze.spamemX.op.pl>

    adre wrote:

> [...]
    > za
    > miesiac kwiecien) . Czy u was tez tak jest ??? prosze o

    Tak - art 161 nowej ustawy o VAT

  • 3. Data: 2004-04-19 15:08:28
    Od: "adre" <s...@p...gazeta.pl>

    Dzieki ....:)

  • 4. Data: 2004-04-20 07:55:00
    Od: "robert" <d...@w...pl>

    A mi powiedzieli że nie wiedzą jak interpretować i mam zadzwonić w piątek !