  • 1. Data: 2003-09-17 11:34:00
    Temat: WYNIKI BADAN BRYTYJSKICH (HUMOREK NIE NA TEMAT}
    Od: "Adamski" <a...@w...pl>

    Zdognie z nanjwoymszi baniadmai perzporawdzomyni na bytyrijskch
    uweniretasytch nie ma zenacznia kojnolesc ltier przy zpiasie dengao
    solwa. Nwajzanszyeim jest, aby prieszwa i otatsnia lteria byla na siwom
    mijsecu, ptzosałoe mgoą być w niaedziłe i w dszalym cąigu nie pwinono
    to sawrztać polbemórw ze zozumierniem tksetu. Dzijee sie tak datgelo,
    ze nie czamyty wyszistkch lteir w sołwie, ale cłae sołwa od razu.

  • 2. Data: 2003-09-17 11:52:36
    Temat: Re: WYNIKI BADAN BRYTYJSKICH (HUMOREK NIE NA TEMAT}
    Od: "mb" <m...@w...pl>

    "Adamski" <a...@w...pl> wrote in message
> [...]
    > to sawrztać polbemórw ze zozumierniem tksetu. Dzijee sie tak datgelo,
    > ze nie czamyty wyszistkch lteir w sołwie, ale cłae sołwa od razu.

    hiehie, kruwa - dorbe :D

  • 3. Data: 2003-09-17 12:05:00
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Użytkownik mb napisał:

    > "Adamski" <a...@w...pl> wrote in message

    > siwom

    > hiehie, kruwa - dorbe :D

    No ale działa.
    Ja w każdym razie czytała ten tekst nie dłużej niż poprawnie napisany :-))

    Kurcze, że nie przeszkadza mi brak znaków diakrytycznych to wiedziałam,
    ale że poprzestawiane literki tez są ok...
    No.. to teraz będe literowic na potęgę.. w końcu co za rżnióca ;-))

    Maddy

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    m...@e...com.pl

  • 4. Data: 2003-09-17 12:18:15
    Od: "Luqas" <l...@k...jest.kim.pl>

> [...]
    > ale że poprzestawiane literki tez są ok...
    > No.. to teraz będe literowic na potęgę.. w końcu co za rżnióca ;-))

    Wlasnie, a teraz powinni sprobowac przeprowadzic badania w druga strone:
    wszystkie literki na miejscu, a nic nie mozna zrozumiec - na pierwszy ogien
    proponuje ustawe o podatku od towarow i uslug oraz o podatku akcyzowym:-)

    Podzrwiam
    Łuaksz

  • 5. Data: 2003-09-17 16:52:19
    Od: "Anna K" <a...@p...pl>

    Użytkownik "Luqas" <l...@k...jest.kim.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    ogien
    > proponuje ustawe o podatku od towarow i uslug oraz o podatku akcyzowym:-)

    brecht...to jest lepsze niz sam humor :)))