  • 1. Data: 2003-08-13 11:55:28
    Temat: Wspolne rozliczanie malzonkow
    Od: "yksnimaK" <y...@N...poczta.onet.pl>

    Witam,

    Jeszcze troche czasu zostalo, ale lepiej dmuchac na gorace w tej kwestii :).
    Sprawa jest taka: ja prowadze DG w Krakowie, a moja zona pracuje na umowe
    zlecenie, nie ma stalej pracy. Ja odprowadzam podatki w Krakowie, ona w US w
    innym wojewodztwie, bo ja mam tutaj czasowy adres zamieszkania, a zona staly
    wlasnie tam. Czy dla US nasze rozne adresy zamieszkania (i USy) stanowia
    jakis problem przy wspolnym rozliczaniu w nast roku? W ktorym US powinienem
    zlozyc PIT?
    Moze ktos mial taka sytuacje?

    Rafal